Om belangrijke vragen buiten kantoortijden te behandelen, heeft Mijnwebsitehosting een storingsdienst beschikbaar. Deze is 7 dagen per week en 24 uur per dag te bereiken.
Het gebruik hiervan is in de meeste gevallen niet kosteloos. Wij berekenen €150 Euro excl. BTW extra per gemeld probleem, zonder garantie dat we dit kunnen oplossen. Ons storingsnummer is 085-1050552
Mocht je even niemand te spreken krijgen, blijf dan aan de lijn. Je wordt automatisch doorgeschakeld naar een andere medewerker. Dit kan soms 5 minuten duren
Omschrijving | Zonder SLA | Met SLA |
Klanten paneel onbereikbaar | Wel Kosten | Wel Kosten |
Plesk/DirectAdmin onbereikbaar | Wel Kosten | Wel Kosten |
Website onbereikbaar (serverstoring) | Wel Kosten | Geen Kosten |
Database onbereikbaar | Wel Kosten | Geen kosten |
Email versturen | Wel Kosten | Wel Kosten |
Email ontvangen (mailprogramma) | Wel Kosten | Wel Kosten |
Email ontvangen (bounces naar verzender) | Wel Kosten | Geen Kosten |
Website gehacked - malware - misbruikt | Wel Kosten | Wel Kosten |
- Bekijk eerst of de storing bij jou zit, of bij Mijnwebsitehosting.
- Wacht heel even af. De meeste systemen hebben “auto healing” en herstellen zichzelf na enkele minuten.
- Bepaal hoe belangrijk het probleem is. Hebben bezoekers hier last van? Is het de moeite waard om iemand voor wakker te maken of in ieder geval te storen tijdens zijn vrije tijd?
- Probeer zelf het probleem op te lossen. Met een VPS of eigen server kan je bijvoorbeeld via het control panel het systeem herstarten. Wacht vervolgens +/- 10 minuten.
- Verzamel vooraf alle informatie die nodig is. Denk aan foutmeldingen, hoe een medewerker van Mijnwebsitehosting het probleem kan nabootsen, tijdstippen van de storing, etc.
- Stuur altijd ook een email naar support@mijnwebsitehosting.nl met het complete verhaal en gegevens. Zo kunnen alle medewerkers makkelijk dossier aanleggen.